Ajánló

Friss topikok

Utolsó kommentek

Facebook

Címkék

2014.04.17. 20:45 Zsuzsi4

Magamról

 

49 éves vagyok, feleség és családanya. Vegyészmérnökként, a Budapesti Műszaki Egyetemen végeztem. Férjem közgazdász, logisztikai tanácsadó, két felnőtt gyermekünk van. Győrben születtem, de a családunk már negyedszázada Érden lakik, így felnőtt éveink, a családalapításunk és gyerekeink önállóvá válása is Érdhez kapcsolódik.
A település ügyeit mindig is fontosnak tartottuk, édesapám egy cikluson keresztül tagja volt az önkormányzat oktatási bizottságának.

 

A munkám is ide köt, egy érdi székhelyű középvállalat vezetője és kisebbségi tulajdonosa vagyok. Cégünk ipari informatikával foglalkozik, a szakmában jól ismert, több országban is jelen vagyunk szolgáltatásainkkal. Amennyiben megkapom az érdiektől a bizalmat, akkor szüneteltetem a céges munkámat, és teljes erőmmel a város ügyeivel foglalkozom.

 

A sport központi szerepet tölt be családunk életében, kisebbik fiam magyar olimpikonként részt vett a Szocsi Téli Olimpián. Korábban a család többi tagja is versenyszerűen sportolt. A mozgás, a sport a család hobbija.

 

A politika ugyan nem került el engemet sem, talán túlságosan is beleszólt életembe, de nem tartozom a hivatásos politikusok közé. Mostani döntésem is civil megfontoláson alapult: nem nézhetem tovább tétlenül mindazt, amit a város eddigi irányítói Érden az elmúlt évek során tettek, és tudni valóan tenni akarnak.

 

Érdet ki kell emelni a szunnyadó város, és a pártpolitika hűbérbirtoki státuszából!
Ez csak úgy lehetséges, ha van elszántság, van önzetlenség, van tenni akarás, és vannak a városlakók támogatását elnyerni képes tervek a város fejlesztése érdekében.
A változtatásra azért van szükség, hogy a város vezetése ne álságos városbarátok és haszonleső városépítők, mohó gazdasági érdekcsoportok gyarapodását szolgálja ki, hanem a szó legnemesebb értelmében a köz érdekeinek érvényesítésén munkálkodjon.

 

Az elszántságomat táplálja érdeklődésem a tágabb és szűkebb környezetem, az emberi életek és a közösségek működése iránt. A Magyar Nők Szövetsége, az Érdi Nőpont tagja vagyok. Nem kis részben éppen nőtársaim biztatására indulok el, az őszi önkormányzati választáson.

 

A sikeres szakmai út és a biztos családi háttér lehetővé teszi számomra, hogy erővel és tettre készen hatékony szerepet vállaljak a város életében. Kész vagyok felkészültségemet, tapasztalataimat a helyi közösség szolgálatába állítani.

 

Szerencsére „megengedhetem magamnak”, hogy a várossal és lakóival hivatásszerűen és empatikusan foglalkozzam, nekem ugyanis nem anyagi létkérdés a polgármesteri cím elnyerése.

 

 

Farkas Zsuzsanna

Független Polgármesterjelölt - ÉRD

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsuzsannafarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr476044827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása